torsdag 1 juli 2010

Stor handväska med många saker i

Jag slår vad om att jag är den enda ni känner som har slarvat bort en matlåda i handväskan. Jag letade och letade men fick ringa hem till sambon och säga till honom att ställa in matlådan i kylen igen eftersom jag glömt den. Men han hittade ingen matlåda hemma. Efter en lite noggrannare titt i väskan så hittade jag matlådan. Det är ganska bra jobbat, va? I övrigt är min handväska just nu fylld med:


  • Vit liten handväska (som jag har när jag går ut på lunchen)
  • iPhone (privattelefon)
  • Lurar till iPhone
  • SonyEricsson P1i (jobbtelefon)
  • Svart plånbok, full med kvitton och bonuskort
  • Bilnycklar
  • Nyckelknippa hem
  • Nyckelknippa jobb med bricka för att komma in i Vasahuset
  • SL-kort
  • Fickspegel
  • 3 läppglans
  • Vicks Blå
  • Vanliga plåster
  • Skavsårsplåster
  • Tuggummi Raspberry/Licorice
  • Karta Ipren
  • 2 dvd som ska tillbaka till Lovefilm (som jag hade glömt bort)
  • Elizabeth Arden 8-hr stick
  • Almanacka för 2010
  • Skoputsdosa
  • Pappersnäsdukar
  • Solglasögon DKNY (faktiskt äkta) i DolceGabbana-fodral
  • Kamera Canon PowerShot S3 IS
  • Espadrillos
  • Tomt paraplyfodral
  • Hårnålar, typ 43 st
  • Kvitton, småpengar, inköpslistor
  • En påsklämma (du är alltså inte ensam, Pia!)
  • Två kulspetspennor som jag aldrig hittar när jag behöver dem
Och då har jag dessutom glömt extrasminket hemma.
Jag SA ju att det är en stor väska!

2 kommentarer:

Pinglan sa...

Jäkligt snygg väska!! Gillar! Vart har du köpt den? Att du får plats med allt däri!

Veronica sa...

Köpte väskan i Sky City på Arlanda, det är en Esprit. Det är ett par år sen, men vet att Esprit fortfarande har en massa snygga väskor!