onsdag 21 juli 2010

Hoppar lite i tiden

Nu hoppar jag tillbaka till i torsdags. Till bloggdejten. Jag åkte ju på sjön dagen efter och då glömde blev det så mycket annat som tog plats i hjärnan att det här fick vänta tills nu.

Hursomhelst så mötte jag upp Sahra och Pia i stan. Vi tog bastubussen (47:an) till Djurgården. Det var så in i h-e varmt att jag glömde min älskade jeansjacka på bussen, buhu... På Josefina fanns en diger meny att välja mat ifrån:



Jag valde röding med kronärtskocks/pinjenöts"sallad". Mumsigt! Till det drack vi såklart rosé.




Finaste Sahra:



Och lika fina Pia:




Efter att ha babblat oavbrutet i sådär fyra timmar tog vi en skön promenad genom stan till T-Centralen. 




Där åkte vi till tre av fyra möjliga ändstationer med pendeltåget. En rolig och spännande kväll var slut, men jag hoppas på massor av repriser!

Idag ska jag till SL:s hittegodsavdelning och leta efter min jacka. Blir så jävla trött på mig själv.  

1 kommentar:

Anna sa...

Hoppas du får tillbaka din jacka!!!