tisdag 20 juli 2010

På böljan den blå

Kan inte låta bli att lägga in några bilder från helgens båtliv. Björkskär heter ett av mina favoritställen. Där finns massor av labyrinter av stenar, som besökare lägger ut. Tyvärr har jag ingen bild på det, däremot på detta hjärta jag hittade på berget. 


Här är vår härliga båt, en Fjord på cirka 8 meter. Sambo är SÅ sugen på en lite större båt. Det vore ju inte dumt men smakar det så kostar det. Jag gillar verkligen vår båt och den duger utmärkt åt oss när vi är två. Är vi flera blir det TRÅNGT!


Solnedgång över Björkskär. Inte vår båt på bilden men det är vackert ändå.


Och här har Sune badat på Utö. Han har precis visat mig att han minsann kan både simma och klättra ombord på båten. 





1 kommentar:

Pinglan sa...

Underbara bilder! Och supercool kisse som klarar av att klättra upp!