torsdag 15 juli 2010

Sällskap sökes!

Nån som är i Stockholm den 6 september?? Det här eventet vill jag nämligen ha sällskap till!
Elizabeth Gilbert (ted.com), Andhoril-paret (Hypnotisören) och så fantastiska Louise Boije af Gennäs, som ÄNTLIGEN kommer med en ny bok!


Jag har anmält mig idag och hoppas på en positiv bokningsbekräftelse snart. Blir man medlem får man några tidningar och gå gratis på ett event (prenumerationen kostar såklart). Blir man inte medlem så kostar eventet 295 spänn och är man redan medlem och inte har ett värdebevis så kostar det 250 spänn.

Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva Yourlife, som anordnar det här. En site där det mesta samlas, mat, mode, nätverkande, jobb, med mera med mera. Det går alltid att fördriva nån timme på den sajten. Ser nu fram emot första numret av tidningen som ska komma i augusti.

Inga kommentarer: