onsdag 21 juli 2010

Jackan och att få sambo att skratta sig till döds

Jo, jag fick ju faktiskt tillbaka jackan! Helt otroligt nog hade något lämnat in min jacka till SL:s hittegods dit jag gick på chans nu på lunchen. Tack, mänsklighet.

Nu känner jag mig onödigt otränad. Jag får andnöd och mjölksyra av att gå en trappa från perrongen till gatan. Därför har jag ju anmält mig till zumba i höst. Men för att inte få alla på zumbaklasserna att garva ihjäl sig så beställde jag först Zumba Fitness-dvdn. Den kom i måndags. Och visade sig innehålla inte mindre än 4 skivor! Allt från Basics till Killing Cardio party. Plus en 100-sidig bok med kostråd och pulsintervallinfo och you name it.
Jag kunde inte låta bli att slänga in Basics i datorn för att kolla lite. Där ser man Beto, en ögonlocksopererad latino med sjyssta moves, som tillsammans med tre assmala, vältränade brudar visar fluffiga mig var skåpet ska stå. Ikväll ska jag testa. Men jag måste först se till att sambo har minst en halvtimmes utomhusjobb att göra.

Annars lär jag aldrig få ligga igen.

2 kommentarer:

Pinglan sa...

Ha ha ha... Det roliga är att man tycker att man har taktkänsla vid sådant, men den försvinner fort som faen under träningspasset!

お父さん sa...

hej min vän! varm hälsning ^ ^!
din blogg ser trevlig 0_0

förresten,
Om du behöver hitta unika typsnitt kan du gå till vår webbplats.

vänliga hälsningar,