onsdag 14 juli 2010

Lite nervös

Imorgon ska jag på blind date. Med två tjejer! Två tjejer som jag lärt känna via min gamla ameliablogg. Det är Sahra och Pia. Det ska bli jättekul och jätteläskigt. Den ena har skitsnygga tånaglar och den andra snygga fingernaglar. Jag är rädd för mina egna fötter och har brutit av långfingernaglarna. Ja, på båda händerna. Men jag var hos frissan igår! Visserligen så syns det nästan inte, och kommer definitivt inte att göra det när det är jag själv som måste föna det imorgon...

Hursomhelst, jag är lite nervös faktiskt...

4 kommentarer:

Pinglan sa...

Vad roligt det låter!!! Skulle vara kul att få se bild på hur frisyren blev! Kram kram

Petra sa...

Lycka till!

Petra sa...

Sv: Jag håller med att det bara är lacket som är bra i det märket.

Tigris Predikantan sa...

Spännande. Lycka till!
:)