tisdag 1 september 2009

Host, väs och harkel

Har haft lite svårt att prata sen i lördags. Också haft lite ont i halsen men ändå rätt hyfsat. Tills idag då jag har jävligt ont i halsen. Det kan också bero på att jag nästan hostar lungorna ur mig.Skulle nog kunna jobba, men jag är satt i karantän, de vill inte veta av mig på jobbet. Tror de har svinfrossa, nöff nöff...

Gick upp med A imorse vid sex och åt lite frukost. Sen har jag lyssnat till plattnisse som fogar samtidigt som jag växlar mellan Elizabeth George och Åsa Larsson.

Nu är jag uppe och läser jobbmailen men snart är det väl dax för lite mer läsning.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hemma och krasslig? Otur att plattis är där då, eller du vill väl förstås ha klart men annars är det ganska skönt att få vara ensam hemma, händer ju inte så ofta. Krya på dig! Kram Pia