fredag 25 september 2009

Vilken hysterisk dag!

Herregud vilken hysterisk dag. Började med att slamsugarbilen kom och tömde septitanken. Det är i och för sig väldigt bra, men de hade lovat att ringa innan så att vi kunde låsa upp bommen, ställa bilarna klokt och sådär. Men det gjorde de alltså inte. Det gick bra ändå.

Sen på jobbet åkte jag tåg i ungefär två och en halv timme. Fyra varv, varav två var för att lyssna om vår nya röst lät bra och kom på rätt ställe. Tillbaka på kontoret, slängde i mig en sushi på max tio minuter, sen möte om våra nya biljettmaskiner i en och en halv timme.

Sedan en kopp blaskigt snabbkaffe och en halv 86% choklad från 1848. Alltså inte från året 1848 utan det är själva fabrikatet.

Om någon timme ska jag möta David och hans klasskompis Hampus som ska vara hos oss i helgen. Imorron kommer Jimmy. Då är det fullt hus, för Anders har sina ungar också. Hej och hå vad jag ska vara pigg på måndag.
I går och i onsdags har jag faktiskt suttit på facebook nästan hela dagarna Å JOBBETS RÄKNING. Å vilket bra jobb jag har ♥!

Inga kommentarer: