torsdag 10 september 2009

Badfuckingrummet

(Å hur lät det där då? Pardon my språk)

Börjar bli lite trött på att ha folk i huset jämt. Imorse när jag gick till jobbet hade jag två rörmokare, en elektriker plus två garagesnickare. Hur avslappnad är man då? Hur kul är det att stå och piffa inför jobbet när det springer skitiga snubbar in och ut genom huset. Det sexiga ryktet om hantverkare är definitivt överdrivet.

Toan är på plats så igår premiärpinkade jag! Men vi kan inte tvätta händerna för det finns inget avlopp i handfatet. Boden är urkopplad nu så om jag ska duscha får jag sitta på huk på golvet i duschörnan för det har inte kommit upp några duschväggar. De får inte plats säger de. För där har de satt upp handdukstorken. Undrar hur de tänkte? Vet inte heller om avloppet till badkaret är inkopplat, annars kan jag ju duscha där.

Sen är det tusen andra saker som inte är gjorda alternativt jävligt klumpigt gjorda.

Så historien fortsätter.

Just nu vill jag gå ner några kilo i vikt eller åtminstone se till att hullet blir lite fastare. Sen vill jag gå till frissan. Sen vill jag shoppa. Inser dock det omöjliga om jag inte vinner på lotto. Men då måste man spela, har jag hört.

Inga kommentarer: