onsdag 2 september 2009

Det händer grejer

Fortfarande i karantän. Själv är jag tämligen säker på att jag INTE har svininfluensan så jag tog mig till Haninge C och jagade en Iphone. Helt utan resultat - vad trodde jag? Nu står jag i kö på båda Telenorbutikerna där plus att jag jagar upp till Drottninggatan varje dag jag jobbar. Vill ha - NU!!!

Här hemma har plattnisse satt sin sista platta. Golvet är också färdigt nu. Fogat och allt. Med mörkgrå fog för hur fan skulle det se ut med ljusgrå fog där och mörkgrå på väggarna? Plus att jag varje gång skulle tänka att "åh, det var såhär det SKULLE sett ut.." Jag får försöka bli nöjd i alla fall. Nu orkar jag verkligen inte ha den där holken på gräsmattan längre. Dessutom är det väldigt mörkt härute när det är mörkt...
Nu väntar vi på rörmokarna och sen de som ska sätta tillbaka alla möbler. Kanske är allt klart nästa vecka?

Garaget har fått takstolar och liiiite tak. Det går långsamt. Men jag har i alla fall haft fyra snickare hemma och det är inte fy skam, haha.

Inga kommentarer: