tisdag 1 juni 2010

Tråk-core

Corepasset idag var riktigt jäkla sugigt! Tråkig, tyst musik. Oengagerad instruktör, som var tankspridd och glömsk. Glömde bort vissa grejor så att det blev olika på de olika sidorna (höger och vänster, t ex ben). Bläk.
Dessutom hann jag oroa mig för Sune i två timmar efter att jag kommit hem. Han som alltid kommer som skjuten ur en kanon när man kommer hem var spårlöst försvunnen och kom inte heller när jag ropade.
Precis när jag fått på mig jacka, skor och byxor så hörde jag ett ynkligt jamande och in rusar vita blixten utan att stanna och hälsa. Han var hungrig och håller just nu på att äta upp sin frukost. Ja, frukost. Han har ju så bråttom ut på morgonen att han inte ens äter frukost. Det som ju är dagens viktigaste mål!

I och för sig så måste ju det betyda att han inte äter möss och fåglar på dagarna. Tack för det, Televerket.

Inga kommentarer: