fredag 4 juni 2010

Doctor it is

Har fan inte sovit en blund. Jag är ju så korkad som tror att skiten ska gå över bara man tar en Ipren eller två... Nu har jag alldeles förjävligt ont och ni vill inte ens veta vad det är för klegg jag spottar ut. Jag har definitivt inte tid att vara sjuk, än mindre har jag lust.

Min kära kompis (den enda kvar från min gifta tid) fyller ju 40 och ska ha fest. Så ska jag inte kunna gå på den - buäääääähhhh!!

Stackars, stackars mig. Jag får väl trösta mig med en dos dietpulvershake till frukost, det är väl det enda som får plats i min stackars hals.

Martyr, jag?

2 kommentarer:

Unknown sa...

Inte så illa som blogg betraktat...Hmmm, är ju på jakt efter ny nu när Amelia är som den är. Åsa

Maria sa...

Halloj Veronica!
Blev så glad när du kikade in hos mig på den nya amelia. Det är så ensligt på något vis, så man tror att man är där helt ensam.
Din blogg verkar mer behändig och jag har skummat igenom lite -kul!
Jag har lagt dig som länk nu så jag kan kika in oftare hos dig. Det är i alla fall bra med det nya på så sätt, även om man lätt glömmer nu i början att man har länkarna.
Ha en fin dag och hoppas det ger med sig med hals och elände!
Jag minns nu när du skrev om episoden med skolan och pengar till fröknarna. Hutlöst är vad det är!! Att man ens kan tänka tanken att man ska ge 5000kr till sin fröken, men å andra sidan - hon hade säkert blivit överlycklig över en extra slant i kassan under sommaren. Skrämmande!!
Kramar i från mig!
/Maria (Supermamman)