fredag 11 juni 2010

Jag hatar fötter

Ja det gör jag faktiskt. Fötter är inte trevliga. Det är en jävligt märklig kroppsdel, faktiskt. Fula är de, fötterna. Konstigt hår på tårna! Lukta illa kan de också göra. Nä, fy för fötter.
Därför kör jag nu lite fotterapi. Jag börjar med rubrikfotot på mina egna misskötta fötter med flagat nagellack. Ni ska inte tro att jag tar bort gammalt nagellack på fötterna och filar tånaglarna och så. Nej nej, på med nytt lack bara. Det blir säkert bra. Och på sommaren när man går i sand, grus, gräs och annat suspekt så försvinner gamla lacket ganska fort så till hösten är det några millimeters lack som man nästan får SLIPA bort.

Very well. OPI har så stora flaskor så det får nog bli blodrött i år igen.

1 kommentar:

Pinglan sa...

Gillar heller inte fötter.. Men karlars fötter är nog värst! Urk