måndag 7 juni 2010

En glad nyhet i alla fall

I allt elände höll jag ju nästan på att glömma bort en rolig nyhet! Min käre sambo får Stockholmsbas i månadsskiftet juni/juli! Det är helt overkligt skönt för då slipper jag vara tråkensam hela veckorna när han är i Östersund och jobbar. Han kommer i de allra flesta fall flyga från antingen Bromma eller Arlanda - jippi!!! Visst kommer han att få stopp borta då och då, men det går ju inte att jämföra!

Fick också ett mms från sexton som är på skolbal ikväll. Uppsvidad i nya outfiten från MQ - herregud så fin han var!

3 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Vet hur det känns , hur hjärtat slår extra hårt av stolthet!
Roligt att han mms:ade.
:)

Pinglan sa...

Gött att han kommer att vara hemma!! Alltid tråkigt att vara ifrån varann på veckorna!

Anonym sa...

Vet nästan hur det är...får ju lägga mig själv nästan jämt i veckorna eftersom Leffe jobbar natt. Vi ses ju dock på kvällarna en stund. Min Dennis hade sin "skolbal" förra året med kostym, skjorta och slips. Man blir nästan tårögd! Kram Pia