söndag 13 juni 2010

Mina härliga boyz

Idag är jag extremt glad att barna är hos mig! Annars hade det känts ovanligt tungt att sambo åkte upp till Östersund. Jävla jäkt- och stresshelger, blir gaaaalen på att JÄMT känna att tiden inte räcker till.

Den här helgen var det - förutom allt annat - ett 9-årskalas som skulle hållas, ett barnkalas som skulle skjutsas till och hämtas ifrån = typ två timmars transport. Plus revisorsbesök för sambo.

Plus att sambos ex återigen visar sig från soligaste sida. Ja, ni fattar att jag är ironisk, va?

Till helgen ska jag till Östersund så nästa gång sambo kommer hem är dagen före midsommar. Och då är det tänkt att vi ska samlas ett gäng familjer här hemma och dansa Små grodorna, dricka snaps och leka idyll.

Hur dum i huvet får jag vara som kommer på en sån idé?

Inga kommentarer: