fredag 4 juni 2010

En resa att drömma om

Å vad jag drömmer om att få resa bort tillsammans med älskade sambon. Därför är jag just nu med i SAS tävling där man kan vinna en resa till London eller Paris. Man kanske skulle ge Paris en chans till..?

De senaste åren har varit tuffa för oss. Ja faktiskt ända sedan vi träffades har livet gjort sitt bästa för att få oss att ge upp, känns det som. Det har varit smutsiga skilsmässor, slitningar i familjen, svårt sjuka barn, studier och jobb som tvingat oss ifrån varandra. Vi är banne mig värda en resa till Paris, så vi kan bli riktigt romantiska, glömma vardagen och hitta tillbaka till varann ordentligt igen. Leta upp små smultronställen via guiden som SAS-personal skrivit, kanske. Vi älskar ju god mat och goda viner, och vilken stad kan vara bättre på det än Paris?

Herregud vad jag skulle vilja vinna det!

2 kommentarer:

Pinglan sa...

Håller tummarna att du vinner!!

Anonym sa...

Då håller jag alla mina tummar att just DU vinner! Skynda dig att krya på dig nu... Kram Pia