tisdag 1 juni 2010

Ingen ordning alls

Nej, det är verkligen ingen ordning alls. Inte på mig och inte på inläggen. Här kommer t ex ett par bilder från helgen, fast jag redan är färdig med den liksom.


Här är äppelträden som står i full blom. Efter ha lagt ner dyra pengar på en äppelträdsbeskärare två år i rad, får vi väl hoppas att det blir en jädra massa äpplen i år. Förra året blev det inte ett enda. Det dumma med många äpplen är att jag inte vet vad jag ska göra med dem. För ett tag sedan slängde jag ut alla gamla äpplen jag hade i frysen. Det var ingen bra idé, trots att jag hållt på med askorbinsyra eller vad det nu var, efter konstens alla regler. 


Och här ser ni något högst sällsynt. Tretton har slitit sig från datorn och spelar gräsbandy med sexton.

Det har varit en härlig men stressig helg i Haninge.  

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller tummarna för att du får en massa härliga äpplen nu då! Äppelpaj och äppelkräm är inte dumt alls! Kram Pia