fredag 7 maj 2010

TGIF

Äntligen fredag! Äntligen säger jag dels för att jag kommer att vara ledig i två dagar, men mest för att ♥ kommer hem ikväll! De kommande två dagarna är de enda två "egna" dagarna vi har i maj. Vi ska passa på att gå på Gondolen imorgon, det ska bli alldeles fantastiskt trevligt.

Igår var jag på en step/core-kombo som inte gick av för hackor. Jag har banne mig träningsvärk i hela kroppen. Det kanske är det jag ska satsa på, att toppa formen inför sommaren. Jag har ju ett grymt utgångsläge i alla fall, det kan ju knappast bli värre... Men då får instruktören först se till att ha bättre musik, SÅ tråkig var den! Ingen endorfinhöjande final direkt.

Förresten, nu är tomten betald och klar, så jag kanske ska tipsa Anders om en bra present från Balmain till mig. Precis min stil, snyggt med en rar tunika till. Om det kniper kan jag nöja mig med leggingsarna :-)

Hoppas att ni alla får en trevlig helg!

Inga kommentarer: