fredag 14 maj 2010

Dirty little secret

Ingen vet min hemlighet... Tadadadaaa.

Jag gillar ju inte att misslyckas (vem gör det?). Därför håller jag gärna tyst med saker jag gör som jag KAN misslyckas med och berättar först i efterhand. För då fattar jag ju att det är okej att inte lyckas bäst jämt.
Eller så är det för att jag vill överraska som jag inte berättar nåt. Jag vet inte själv. Jag är i alla fall bra på att inte säga nåt. Min sambo får såklart alltid veta allting, han är ju förlängningen på min egen hjärna och mitt hjärta.

Och nu ska jag berätta vad jag gjorde i måndags. Det som inte ens mamma fått veta. Bara Anders. Jag var nere i Göteborg och var med i Vem vet mest. Det är ju mest pinsamt egentligen. Mina ungar vet också och de tycker inte jag är klok som vill vara med i värsta pensionärsprogrammet tillsammans med alla andra muppar. De fattar inte ens att jag står ut med att titta på det.

Men jag är en riktig sucker för frågesporter, det är bara att erkänna. Det är min last. Kan inte låta bli. Mest gillar jag musikquiz. Jag var med i Jeopardy 1992 (borde vara preskriberat). Där kom jag tvåa och fick ett helt parti köksmaskiner. Passade väldigt bra eftersom jag precis blivit rådumpad av min kille sedan nio år. Haha.


Jaha, så var det med det. 14 oktober kan ni ju titta om ni vill.

1 kommentar:

Kia sa...

Att jag kommer att kolla!
Men jeeezuz vad länge jag får vänta....