måndag 24 maj 2010

Okej, vem vill följa med?

Jag har kollat in Gröna Lunds konsertutbud för sommaren. Det kan bli en jobbig sommar. Måste köpa Gröna kortet.

Så nu undrar jag - vem följer med:
- Stefan Sundström 31/5
- Mando Diao 4/6
- Freddie Wadling 14/6
- Magnus Carlson 15/6 (INTE dansbandskillen utan han från Weeping Willows, som nu har nåt ihop med Petter)
- Miss Li 18/6
- Caroline af Ugglas 28/6
- John Fogerty 2/7
- Erik Hassle 4/7
- The Cult 6/8
- Amanda Jensson 20/8
- Veronica Maagio 27/8
- The Baseballs 3/9
- Hoffmaestro & Chraa 10/9

Sen kan jag kanske avsluta min konsertsommar med Europe 17/9. Sist jag såg dem på Grönan hade Joey rödsvartrandiga glanstajts och jag och min kompis stod och väntade från kl 12 tills de gick på kl 20.

Those were the days.

1 kommentar:

Kia sa...

Jag hör av mig när jag kan. Har noterat de flesta i kalendern.
DESSUTOM: Mustasch på fredag!! Woho!