fredag 20 november 2009

Trevlig helg

Idag är det till och med ovanligt skönt att det är fredag! Jag är så trött, så trött. Grått, dimmigt och regnigt i sex-sju veckor tar på krafterna. Läste i Metro igår att Stockholm haft 3,8 timmar sol hittills i november. Haha, det är ju jättekul. Och rena rama ökensolen jämfört med Karlstad, som haft 1,1 timme.

Mina snygga (eller mina och mina, i mina drömmar är de i alla fall mina) dr Martenkängor kostar "bara" runt £100 i England - här kostar de typ 2200 kr. Så jag får försöka bita ihop och vänta. Och hoppas på att de inte är slut när jag kommer dit. Hemska tanke.

Ikväll hägrar mys med David (och resten av familjen exklusive Jimmy), lite gott rött, somna till Idol, kolla på nätet vem som åkte ut. Tror Mariette även om hon är grym.

Å vilket jävla tråkinlägg. Trevlig helg!

Inga kommentarer: