onsdag 18 november 2009

Celebrity spotting

Haha Sahra, ja kanske porriform är det nya pilates. Jag kan se löpet framför mig - "Kom i form med nya kändisgympan porriform!". HahaHAAA! Undrar om det blir ensam-mamma-Helena som blir ansiktet utåt?

Så ska jag namedroppa lite :-) Igår skakade jag hand med Melker Andersson, hehe. Jag har jobbat tio år på mitt nuvarande företag, och som tack så bjöd VD:n alla som började ungefär samtidigt på lunch på Grill. Och hövdningen är kompis med Melker så de stod och småpratade utanför entrén och då föll det sig naturligt att morsa. Men vad han såg sliten ut! Det tär på krafterna att vara stjärnkock. Tur man bara lagar mat för husbehov och en och annan gäst. Men maten var god och det är ju ett häftigt ställe.

Jag fyller år snart och sambon undrade igår vad jag önskar mig. Och jag vet inte. Alla andra tider på året så vet jag preciiiis vad jag vill ha. Men inte nu. Snälla barn, har jag redan. Dr Martenkängorna kostar hälften så mycket i London, det har jag kollat upp. Så dem köper jag där.
En klocka, kanske? Smycken? Njae, vet inte... I-landsproblem...

Och så tror jag att jag bestämt mig för att faktiskt ta sprutan. Vill ju liksom inte missa London.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas lunchen var god. Själv gillar jag inte riktigt Melker A och det grundat bara på de gånger jag sett honom i olika tv-program. Han verkar inte vara en särskilt sympatisk person. Han kanske är någon annan när han är privat. Håller med om att han ser sliten ut! När är den stora dagen? Kram Pia