torsdag 12 november 2009

Behöver jag spänning i mitt liv, eller vad??

Ibland ifrågasätter jag mitt eget förstånd. Men jag är ivrigt påhejad av min käre sambo, tack och lov.

Det finns ju s.k. Top Secret hotels. Hemliga topphotell på utvalda orter. Man bokar och betalar och får först efter det reda på vilket hotell man hamnat på. Jag har känt till det där i några år, men glömmer alltid bort det när det är dags att resa. Så även den här gången, så vi bokade ett Radisson i London.

Men nu idag har vi avbokat det och bokat ett 5-stjärnigt "ultra luxurious brand new city hotel, next to tube" i West End, London! Det blev några hundra kronor billigare än Radisson, men jag vet ännu inte var vi ska bo. Jag har fått min orderbekräftelse, men ingen info.

Haha, jag är skitnervös men på ett bra sätt :-)

Och Sahra, kängorna finns på PUB åtminstone... Jag DRÖMMER till och med om att äga dem!

Inga kommentarer: