onsdag 29 juli 2009

Ett jävligt stort garage

Ja om nu A inte blir nöjd med garaget då blir inte heller jag särskilt nöjd... 130 m2 fett fint garage kräver sitt underarbete, det ska gudarna veta... Idag har vi armerat. Eller... A har gjort mycket men jag har har gjort en del jag också. Och Jimmy och David också. När de inte cyklat inomhus eller jagat varandra med varsitt luftgevär.

Vi hann också åka till Haninge C och köpa kalsonger. Inte för att de (kidsen) tagit i så att de gamla spruckit, utan för att de helt enkelt vuxit ur dem.

Igår var förresten morfar (min pappa) Janne här på fika. Han visade upp nya fina bilen. Som guidande röst till gps-en har han valt sin stora idol här i livet. Homer Simpson. Som säger "you've reached your destination - you're a genious!". Jag tycker det hade varit roligare om han avslutat med "I'm a genious" :-)
Att han valde HS som röst förvånar mig icke...

Inga kommentarer: