fredag 3 juli 2009

Jag tror jag är kär

Ja, så känns det nästan. Kär i en blogg. I min egen. Kan man vara det? Det är så skönt att inte finnas på en lista med senast uppdaterade, slippa känna att man nog borde skriva ett inlägg för att inte bli bortglömd. Men man får inte skriva för många inlägg för då blir de andra bloggarna irriterade för då tar man upp för många poster på listan.

Här kan jag skriva hur många inlägg jag vill - ha! Och en vacker dag kanske jag kan göra bloggen snygg att titta på också med fina färger och bakgrund osv.

Och vad kul att några gamlingar redan har hittat hit (måste dock erkänna att jag gjort lite reklam...).

Nä, nu ska jag jobba i ganska exakt en timme och 45 minuter innan jag ska göra några ärenden på stan innan det är dags att stänga av jobbhjärnan sådär en tio-tolv dagar.

2 kommentarer:

Kia sa...

Det är så roligt att du också är här (precis som om detta var min bloggportal....). Och det finns nästan oändliga möjligheter med utseendet. Lovely!

Anonym sa...

Hallo. Gör en snabbvisit. Har ju sommarlov. Det måste man ta vara på. Kan ju inte sitta och läsa bloggar hela dagarna. Ser bra ut det här. Kommer tillbaka. Kramen/S