tisdag 21 juli 2009

Kompisar från förr

Märktes det att jag var lite upprörd i förra inlägget? Hm, konstigt. Men det ÄR faktiskt sant att hans ex är psykiskt labil och det drabbar barnen. Det värsta är att hon vägrar att inse det. Snart får A "ta i med hårdhandskarna" som min pappa alltid sa när jag var liten.

Jag jobbar den här veckan. Ve och fasa, pest och pina. Jag vill bara sova. Och sola. Jag kan inte sova på nätterna, vet inte om det beror på att det är ljust, kvavt eller på fågeljävlarna. Så jag är trött, trött, trött. Och en jäkla massa att få klart på jobbet den här veckan. Längtar till på måndag, då jag får tre veckors välförtjänt semester.

Genom facebook kom jag i vintras i kontakt med min gamla gymnasiekompis Kia. Jag hade nästan glömt bort hur kul vi haft. Vi träffades en gång tillsammans med Madde och har sedan dess haft planer på att ses igen. Men eftersom vi båda två är extremt viktiga och upptagna personer så har det inte blivit av. Förhoppningsvis kan det bli av denna vecka och då kanske till och med snygg-Anna kommer med! Snygg-Anna som åkte till Amerikat och blev fotomodell. Wow, liksom! Hon är bergis lika snygg idag.
(Och här skulle jag såklart ha en bild att lägga in, men det får bli en annan dag)

1 kommentar:

Kia sa...

Tänkte bara meddela att;
Japp, det är hon! Eller jag skulle vilja säga snyggare. Och trevligare. Och ser yngre ut. Och detta får jag inte betalt för att skriva!!
Och så är jag tvungen att tilläga att allt ovan nämnt även gäller dig!