torsdag 2 juli 2009

Otrogen

Jag har bloggat i flera år. Men det kan man inte tro när man ser min blygsamma skara inlägg här. Jag har nämligen gått och blivit otrogen. Kanske inte riktigt otrogen eftersom jag i alla fall nästan avslutat min gamla blogg.

Här kan jag börja om på nytt och inte slå knut på mig själv för att uppfylla gamla förväntningar. Inte minst mina egna. Min historia kanske kommer i portioner, kanske inte alls. Jag har ingen aning om vart den här bloggen tar vägen. Det kan ju bli hur spännande som helst!

Sitter just nu och lyssnar på Within Temptation på Spotify (I love!), precis lagom musik att jobba till när man som jag sitter på ett sommardött kontor och bara vill ut i universum.

Undrar just om jag ska berätta på min gamla blogg vem jag är otrogen med..?

Inga kommentarer: