tisdag 9 november 2010

Tvärnit

Hahahaaaa! Åh vad synd att jag inte hade kameran tillhands... Sune tog sats ända från badrummet och skulle springa ut nu när jag äntligen kommit hem och kunde öppna ytterdörren. Inte hade han en susning om vad snöoväder innebär, uppenbarligen. Snacka om tvärnit! Nästan så det blev omvända rivmärken på farstubron. Men ut skulle han tydligen i alla fall men det lär inte bli mycket längre än en kvart.

Kan ju tillägga att det är riktigt busväder här! Jag gick hem tidigt från jobbet just för att slippa det värsta. Det var INTE kul på vägarna kan jag säga. Och värre ska det bli. Stackars sambo som ska ta sig hem från Arlanda ikväll. Men tur han har min bil som har både vinterdäck och 4WD... Just nu är han i Hemavan med -18 grader... Garanterat myggfritt!

1 kommentar:

Kia sa...

<3 Sune <3