onsdag 24 november 2010

Bonde söker fru

En kollega fullkomligt ÄLSKAR Bonde söker fru. Därför lovade jag att kolla på ett helt program ikväll. Det sket sig på en gång eftersom jag toksomnade i soffan under Halvåtta och vaknade trekvart senare. Men av det jag sett så kan jag inte riktigt känna mig helt avslappnad. Jag känner att jag hela tiden vill ha skämskudden tillhands. Hos en del bönder mer än hos andra. En av bönderna behöver en tandläkare mer än en partner.

Nu är jag ensam hemma (förutom Sune då) till på lördag. Sune är tokstissig men verkligen inte vara ute. Jag är liiiiite orolig att han har korn på en mus nånstans i huset för rätt vad det är så rafsar han järnet och låter nästan arg. Det är lite läskigt tycker jag. Eller mer äckligt, kanske.

Nä, om man skulle ta och tända sig en brasa och låtsas som om det inte finns några möss i huset.

2 kommentarer:

Pinglan sa...

Ha ha.. Har inte kollat på bonde söker fru, men kan tänka mig att när du säger att de behöver en tandläkare får jag en bild i mitt huvud av att de hänger lite fritt i munnen liksom..

Anna sa...

Saknar att kunna tända en brasa!! Får allt vänta till nästa vinter då vi bor i huset igen..