söndag 14 november 2010

Lugn skön helg efter en hetsig vecka

Shit vilken vecka! Det har varit hur mycket som helst och jag känner ju att jag måste vara färdig med ALLT eftersom som jag slutar om två veckor. I fredags var jag så förvirrad att jag till och med glömde kavajen hemma! Den som jag alltid har över just den klänningen jag hade på mig den dagen, eftersom den annars är för "avslöjande.."

I helgen har jag haft mamma och grabbarna här. Mamma stannade bara från fredag till lördag, killarna är fortfarande här. Vi hade Dexter marathon igen. Den här helgen klämmer vi säsong 2. Nu har vi bara två avsnitt kvar, de ska vi försöka hinna med när de vaknar. Igår var det riktigt skitväder så då passade vi på att titta hela dagen. Men idag kan jag till och med skönja solen!!

Än så länge är det lugnt och tyst i huset eftersom de små barnen (små och små, de är faktiskt 13 och 16) fortfarande sover. Själv lyxar jag med smarrigt surdegsbröd och the framför tvn. Det är lyx för mig!

Inga kommentarer: