tisdag 16 november 2010

Skönt slut

Igår var jag sådär extremt taggad och körde både core, zumba och step. Visserligen bara halvtimmespass, men ändå..! Idag är jag skönt mör i kroppen men väldigt sömnig eftersom jag fan inte sovit mer än en halvtimme i taget inatt. Somnade på fel sida av sängen och då blir allt så konstigt. Den sista drömmen innan jag vaknade var att jag och några vänner satt på en studsmatta på ett moln i himlen. En jumbojet höll på att krångla upp över molnen, ner under dem, upp igen och hamnade i spinn så att det föll rakt ner mot marken. Inget såg vi av det eftersom vi satt ovanför molnen. Men vi hörde. Och sedan kom tryckvågen med alla vrakdelar som vi försökte skydda oss emot. Usch, jobbigt sätt att vakna på.

Det ska bli väldigt skönt att sjunka ner i biofåtöljen och kolla in Cornelis. Oavsett hur filmen är så blir det drygt en och en halv timmes njutning av bra musik och ordtrolleri. I ♥ Cornelis!

1 kommentar:

Anna sa...

Vill också träna!!!! Försöker finna tillräckligt med motivation för att komma igång igen.

Hoppas du får en bra dag!

Kramar