torsdag 2 september 2010

Små fickfynd

Jag har ju köpt två Odd Mollyjackor på två dagar. Samma jacka. Köpte den första igår. Den andra idag, för jag hittade samma men 250 spänn billigare. Och det är ju ett par uteluncher tänkte jag och slog till. Imorrn går jag och lämnar tillbaka jacka nr 1. Hänger ni med?

Hursomhelst. Förra året köpte jag en annan OM-jacka. Den var tyvärr liiiiite för liten och jag använde den bara tre ggr. Nu har jag satt in en annons på Blocket och rensade fickorna. Det är alltid lika kul. 4 batterier. Ett kundvagnsmynt. Ett Lancôme Juicy Tube (surprise, de ligger ju precis ööööverallt!) och en inköpslista där jag skulle handla tårta, praliner, glass, kött, schalottenlök, timjan, vitt vin och grädde. Jag undrar just vad jag skulle laga för gott av det?!

1 kommentar:

Pinglan sa...

Lägg ut den på din blogg?! Det kanske är någon av dina läsare som är sugen på att köpa den..