måndag 27 september 2010

Det här är inte klokt

Jag är nog inte klok i huvet. Jag har gjort något som inte alls passar en trygghetsknarkare som mig. Jag har sagt upp mig. För en projektanställning på sex månader med möjlighet till förlängning. Jag tog inte ens tjänstledigt! Iiiiiiihhhh!!! Är jag dum i huvet? Är jag galen? Är jag knäpp? Eller är jag möjligtvis beslutsam och säker på att jag gjort mitt på det jobb där jag jobbat i elva år?

När jag pratat med chefen i fredags kom jag på vad en spådam sa till mig när jag pratade med 2007. Alltså det var så skumt att prata med henne! Hon slog huvudet på spiken på så många sätt att jag bara MÅSTE tro på henne. Hursomhelst. Hon sa då något om att jag inte skulle sluta med mitt skrivande. Att det kommer att ha betydelse för mig i framtiden. Och i och med mitt nya jobb så blir det också sant. Eftersom jag ännu inte skrivit på anställningsavtalet vill jag inte berätta mer här, men så fort jag vet så berättar jag!

1 kommentar:

Pinglan sa...

Men vad kul!!!! Du ser, det är mening med ALLT!! Kram kram