tisdag 7 september 2010

Förändring är inte farligt

Å, jag var på ett så roligt och inspirerande event igår. Jag vill säga så mycket men hinner ju inte! Den här evinnerliga kontorslandskapsflytten håller på vareviga dag. Har ju haft det väldigt trångbott ett tag och senaste veckorna har de hållt på att riiva tillfälliga väggar, byta våra skrivbord etc, etc, så det har varit ett evigt väntande utan möjlighet att sitta vid sitt eget skrivbord. Blir gaaaaalen! Nu kommer de snart och snor hela mitt bord så att jag får flytta till min permanenta plats (uäääääk). Då får jag Agneta bakom ryggen istället för en vägg. Inte kul. Tänker på Wild Bill Hickock som blev skjuten i ryggen just för att han satt med ryggen emot. Nu var ju han i och för sig vilda västern-skurk och spelade poker, men ändå...

Återkommer när jag fått min ordinarie plats.

1 kommentar:

Pinglan sa...

Inte kul med byggarbetsplats på jobbet..