tisdag 25 augusti 2009

Varför är det så?

Jag får väl leva med att en del saker försvinner här på bloggen. Det händer ju i vanliga livet också. Ibland är det skönt när saker försvinner. T ex soppåsen. Men det är inte kul när t ex vänner försvinner. Eller lyckan.

Idag är jag trött och låg. Sovit som en kratta. Jag vaknade vid halv fyra och hade legat vaken en timme när jag äntligen somnade om. Då fick jag ett knä i ryggen och höll på att ramla i backen. Klockan var halv fem och det var A som drömde att han var tvungen att försvara familjen från vilda djur. Inte visste jag att jag är vild? Hursomhelst så kunde jag inte somna om sen förrän typ fem minuter innan väckarklockan började låta.

På lunchen på jobbet började det lukta kabelbrand eller nåt så då passade jag på att åka till banken. Och när jag kom tillbaka var allting som förut.

Nu ska jag fixa en kopp snabbkaffe ("kaffet" i automaten vi har smakar gorilla) och till det en bit 86% choklad. Lyx mitt i vardagen, sånt gillar jag!

Inga kommentarer: