tisdag 25 augusti 2009

Buhu - jag knäcks!

Mitt jävla badrum är ju ett skämt. Igår när jag kom hem var jag så otroligt glad och plattis var min nya idol. Han hade nämligen på fri hand lagt pussel med stavmosaiken så det såg ut som här nedan. Det enda som fattades var den noga utvalda ljusgrå fogen. Trodde jag, ja.

(Här skulle det varit en bild men jag hittar inte den portabla minneskortsläsaren och utan den så får datorn spunk)

A ringer mig på jobbet och säger att fogen är mörkgrå. Det står Antrazit på påsen. Det är som grått är innan det blir svart. Blir så in i helvete trött. Det ser ut som kaklet har suttit i 10 år och totalt tappat all gnista. Mosaikeffekten - gone with the wind.

Vad gör man nu? Kräver att de ska göra om det (och stå ut med bodfan i en månad till)?? Lever med det och bli förbannad varje gång jag går in i badrummet?

Buääääh! Jag orkar inte med fler i-landsproblem!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag skulle INTE acceptera att de satt fel fog om det beror på plattis, att felet är hans alltså. Inte kul att göra om och sen inte bli nöjd. Gör om - gör rätt!! Kram Pia