tisdag 18 augusti 2009

Bluff?

Bara blaj. Ibland får jag den här känslan på jobbet att de snart ska komma på att jag bara är en bluff. Att jag bara sitter och nickar och hummar på mötena och då och då kommer med en klok kommentar eller idé. Men att jag egentligen inte är kompetent. Trots mina snart 10 år på tjänsten. Det finns de som kan det här bättre än jag. Jag känner att jag inte riktigt bryr mig om det som händer på jobbet. Inte som jag gjorde förr.
Sen tittar jag på det jag har gjort, alla trycksaker, skyltar, dekaler och hemsidan. Då känner att jag nog ändå är ganska bra på det jag gör. Jag gillar ju mina kollegor, min chef och mina arbetstider. Det är också toppen att jobba i city!

Men borde inte dessa tankar ändå vara ett tecken på att jag snart är "klar" här? Dax att byta bana?

Jag var inne på en utbildningssajt idag. Ååååå vad jag är sugen på att plugga! Vad sägs om Diplomerad friskvårdskonsult? Tyvärr skitdåligt betalt och mättad marknad. Men om A nu kan få tag på ett välbetalt pilotjobb borde det gå. Väl?

Inga kommentarer: