måndag 31 augusti 2009

Hesa kråkan

Det är jag det. I fredags var det kalas på pappas firma. Han själv jobbar med "lästv" för halvblinda, men han delar lokal med den killen som tagit över hans gamla flipper/arkadspelsfirma. Det finns ett häftigt "showroom" fullt med flipper, arkadspel och en stor filmduk så man kan spela Rock Band och känna sig som en riktig rock star (äntligen!). Sen finns det "dansmattespelet" också, och det var verkligen skitkul! Jag dansade (eller kanske snarare hoppade) mig helt svettig! Och sjöng högt och skråligt till Billy Idol och The Knack hehe.

Så i lördags när jag vaknade så var jag alldeles hes och trodde först att det berodde på mina sånginsatser. Men eftersom jag också har jävligt ont i halsen så beror det nog snarare på virus. Absolut inte grissjukan.

Haft ungarna i helgen, drog dem med mig i skogen. Jimmy cyklade och försvann ett bra tag men hittade hem igen. David tyckte mest det var jobbigt och tröttsamt. Men svampmackan som blev resultaten gillade han!

Sitter på jobbet och väser, men tänker gå hem när dagens måsten är klara.

Inga kommentarer: