måndag 25 januari 2010

Boring boring boring boring boring

En ganska tråkig helg är äntligen slut. Då är det illa, när man tycker att det är skönt att helgen är slut... Men det har ju inte varit särskilt kul. Sambo hade sina barn hela helgen och jag hade bara David bara på fredagen och halva lördagen. På söndagen var jag så uttråkad och kände mig fast här hemma så jag åkte till Haninge C och tröstshoppade lite på MQ och kom därifrån med lite smått och gott. Deras baslinnen är grymma! Den snygga lila mockajackan var det 50% på nu, så den köpte jag. "En polis får aldrig tveka att slå till", har jag hört.
Det var rea på det mesta så enligt min superkvinnliga logik har jag nu tjänat massa pengar. Och det behövs sannerligen för nu är jag fattig som en lus, fy fan.

Jo, just det - vi har ju provkört en bil! En kollegas man har en sprojtans ny bil som tjänstebil till i april och då kan jag få köpa den. Det är värsta rallybilen, shit vad den gick fort... Som kollegan sa, "den är så snabb att den måste ha extra lufthål där på huven". Hehe. Synd att jag måste vänta, bara. Och liiiite synd att det är automat eftersom Jimmy ska börja övningsköra om ett par månader. Funderar på att köpa nån gammal härk med manuell låda som han kan köra. Då behöver han inte vara orolig att krascha mammas bil heller.
Och då blir alla nöjda och glada.

Inga kommentarer: