tisdag 15 december 2009

Tack för att du shoppar

Jag beställde en stor fin klocka (60cm diameter) hos Syster Lycklig i förra veckan. En sjuk grej i det var att dagen efter att jag beställt den så läser jag att Sahra har hämtat tjoosiga julgardiner där. Skumt.
Hursomhelst. Jag hade beställt leverans till jobbet och igår som kom den. Och något jag verkligen uppskattade var det lilla söta följebrevet de lagt med:



Så himla fint och tyder verkligen på det där lilla extra. Där kommer jag att handla igen!
Tyvärr kan jag inte visa någon bild på min fantastiska klocka för nu har de inga kvar :-)

Jag är skitglad för att snön äntligen har kommit. Det är NÄSTAN så att jag tycker att det är värt att gräva fram bilen och låta den gå för tomgång en halvtimme innan jag kan köra iväg....

1 kommentar:

Anonym sa...

Men raring. Har du inte varit inne i butiken. Den kan inte ligga alltför lång ifrån ditt jobb. Man får habegär därinne. Varje år skriver jag på min önskelista att mannen ska gå dit och det spelar liksom ingen roll vad han kommer hem med för jag vill ha allt. Men han har ännu aldrig kommit längre än till Sturehof. Haha. Jag bodde i de kvarteren förut. Snyft. Älskar affärerna runt omkring. Och vad gäller den hysteriska livmodern vet jag allt om den. Vet du att dem trodde att den vandrade runt i kroppen när den inte fick pippa. Då blev den olycklig och vandrade runt och slog sig ned på någon annan plats i kroppen och gjorde livet surt där. Det är nästan sorgligt att det är slut nu för guu vad kul jag har haft åt deras idéer. Kram och tack för kramen. Den värmed/S