fredag 4 december 2009

Halmstad, here I come

Idag drar jag till världsmetropolen Halmstad. Jag ska sippa paraplydrinkar på Tylösand medan jag tittar på snyggingar som går förbi mig på stranden. Inte. Det är ju december så det blir till att ta på sig handskar, hatt och halsduk så fort man sticker näsan utanför entrén till Scandic Hallandia.

Jag och sambon ska på 30-årsfest imorgon, men vi åker redan idag för att kunna softa lite imorrn. Har jag tur och tid så hinner jag träffa på supermamman Maria (vilken tur att jag får eksem av särskrivningar, förresten), det beror lite på hur sjuka/friska hennes barn är. Annars så finns det ju jacuzzi och pool på hotellet och säkerligen en del butiker på byn. Jag behöver köpa nya strumpbyxor för de nya snygga, glansiga och svindyra gick självklart sönder när jag skulle dra dem på mina blekfeta vinterben igår när jag skulle prova feststassen. Eller så var det celluliterna som var så vassa att de rev upp en maska på dem, who knows?

Hursomhelst så jobbar jag halvdag idag och det ska bli jävligt skönt. Jag är trött och skulle hellre ligga på rummet och titta på film hela helgen.

Klart slut, varulvstjut (gissa på den ni!)

1 kommentar:

Kia sa...

Hahaha! ( Vänligen observera bristen på särskrivning just där) Super mamma? Skit kul, fort sätt så!