torsdag 5 augusti 2010

Sol idag!

Å vad härligt att solen skiner idag, började nästan misströsta. I och för sig hade jag en liten downdag igår och det hade nog inte hjälpt om solen skinit (heter det så??) då heller...

Idag blir det Gröna Lund med grabbarna. Jag har lovat att åka Fritt fall. Dumt av mig. Sist jag åkte Fritt fall var den alldeles ny och jag utvecklade svår svindel efter det... Läs mer om det här >>
Bortsett från FF så ska det bli kul i alla fall. Men fan vad dyrt det är, inträde och åkband för oss tre går på 1200 spänn. Haha, det var den semesterbudgeten det... En gammal tjejkompis som jag inte träffat på sådär 10 år skulle dit med sina tjejer som är i samma ålder som mina killar. Vi umgicks när barna var spädisar. Och - som vanligt - träffades vi genom (älskade) Facebook. Så nu har vi bytt nummer och ska försöka sammanstråla.

Killarna vill helst vara på Grönan hela kvällen, men när de fick veta att Martin Stenmarck skulle uppträda kl 20 så ångrade de sig. Synd...

Har precis varit uppe och försökt väcka dem en första gång. Det brukar ta nån timme att få upp dem, helst skulle de slagga till två eller nåt.

1 kommentar:

Pinglan sa...

Hoppas ni får en härlig dag! Kram kram