måndag 2 augusti 2010

Semester i regnet

Ja, regnar gör det sannerligen. Och inte är det sol eller 30 grader varmt heller. Men vet ni - det gööööör inget! För jag kan sova till halv tio på morgonen, dricka kaffe i soffan eller till och med sängen om jag vill. Och idag kom sexton hit, så nu är det bara jag, David och Jimmy och vi kommer att ha det jättemysigt! Jag är så stolt och glad över mina fina killar!

Att sambo fått straffkommendering i Mariehamn funkar väl den här veckan, när jag ändå har killarna. Sen har vi ju två veckors semester ihop. Sen börjar jävelskapet. Man kan ju tycka att om man har sin bas i Stockholm så ska man väl kunna få sova hemma ett par nätter i veckan, inte bara på helgen. HahahaHAAAAA!! Dream on. Man kan ju återigen undra när vi ska få en vanlig jävla vardag???

1 kommentar:

Pinglan sa...

Usch vad jobbigt att inte ses på vardagarna! Hur klarar ni er?