fredag 30 oktober 2009

Don't tell anyone..!

Jag har en hemlis. Eller, jag har många men jag tänker på en speciell. Jag trivs verkligen på mitt jobb (det är inte det som är hemlisen). Jag har jobbat där i tio år nu och känner att jag inte utvecklas längre. Så jag har sökt ett nytt jobb! Jag tror inte att jag får det, men det blev lite som terapi. Eller coaching. Nu har jag planterat fröet, tagit första spadtaget, klippt av snöret eller som vilken klyscha som helst. Jag är härmed öppen för nytt jobb, att flytta mig från min trygghet.

Scary.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, håller tummarna! Är också lite sugen på nåt annat men vad??? Trevlig helg! // Kram Pia

Anonym sa...

Spännande. Håller tummarna jag också. Har du skickat iväg en ansökan eller talat med någon headhunters eller? Även om du inte skulle få just det här så är det en bra erfarenhet tror jag. Jag har sökt, vad kan det vara, två-tre jobb i mitt liv. Noll erfarenhet av att skriva ansökan, cv eller gå på intervjuv. Så jag lär nog plugga tills dom kastar ut mig från universitetet, för någon annan lär aldrig vilja ha mig. Trevlig helg snygging/S

Anonym sa...

Även jag funderar på om det är dags att röra på sej. Lycka till! Kram Asta