onsdag 7 oktober 2009

Spätta med spenat

Premiär för matlagning á la Lina igår! Med råvaror från kassen blev det lättpanerad rödspätta med vitlöksfräst spenat och kall dill/citron/gräddfilssås. Och kokt potatis. Gott och så blev det tillräckligt för en matlåda. Men jag utgår ifrån att recepten är uträknade för en småbarnsfamilj för inte skulle fyra vuxna bli mätta inte...

Fick också höra att några tjejer på äldsta sonens skola tydligen haft en blogg där de mobbat sina skolkamrater som inte varit lika balla som dem. Jag fattar inte hur jävlig man kan bli! Fega jävlar som inte vågar stå upp för vad man tycker. Nä då startar man en "anonym" blogg istället. Men brudarna har så stora egon att de inte kunde låta bli att skriva om sig själva så de är ganska stekta. Ha!

Imorse när jag gick upp var jag tvungen att gå in och kolla på klockan igen, jag var helt övertygad om att jag gått upp en timme för tidigt. Mörkt som jättenatten...

Vill inte, vill inte, vill inte ha höst!

Inga kommentarer: