måndag 29 mars 2010

Sludder

Sluddrar. Inte på grund av vin tyvärr utan på grund av en tandläkarbedövning from hell. Igår lyckades jag bita av en kindtand när jag tuggade cashewnöt. Imorse fick jag tid hos käftis som satte en bedövning som säkert kommer att sitta i två veckor. Jag är till och med bedövad i ÖRAT! Känner inte när jag stoppar in headsetet. Till detta kommer att jag inte hann dricka kaffe innan tandläkarbesöket, mellis har inte varit att tänka på så NU ÄR JAG HUNGRIG OCH SUR SOM ÄTTIKA!

Shoppade lite i Göteborg. Hittade en supergullig butik som bara sålde fantastiska kläder som Odd Molly, Gossip, Desigual, Smooph och så ett märke jag inte kände till innan, Johnny Was (i övrigt en go gammal hit med Stiff Little Fingers). Köpte mig en tunika från Smooph som blev skitsnygg med väst och ett par sjyssta leggings.


Mässkläderna i sig var däremot inte särskilt snygga. Vi bygger om våra tåg, därför körde vi byggtema på mässan. Skönt att få ha gympaskorna på sig, det är väl det enda positiva man kan säga om det :-)

3 kommentarer:

Kia sa...

Vad fin du är!
Har du Ed Hardy-skal till din ajjfånn?
Hellre bedövning än smärta, tänker jag.

Anonym sa...

Jättefin tunika! Jag blev bedövad en gång så jag inte kunde blinka med ögat, inte så bra när jag har linser. Fick liksom blinka "manuellt" med hjälp av ett finger. Inte kul med tandläkaren,inte... Kram Pia

Anonym sa...

Har lite Smooph men blir nästan för puttinuttig i dom kläderna. Däremot tokälskar jag Johny was. Köpte senast en fantastisk vit tunika med färgglada broderier. Men den blåa jag köpte förra året får jag fortfarande en massa kommentarer om. Den är gorgeous. Jag tycker du ska skriva på om vindkraftverket på Ornö. Det kommer förstöra den unika miljön där ute. Du kan få länken om du vill. Bara att säga till. Har du färgat håret? Ser bra ut. /S