onsdag 10 mars 2010

Det är ju så smaklöst

Jaha, så fick de varann till slut. Laila Bagge och Niclas Wahlgren. Couldn't care less skulle jag vilja säga, men då hade jag väl inte ens bemödat mig om att skriva något om det.
Jag tyckte först lite synd om dem eftersom flera av brudgummens släktingar tydligen sätter sina karriärer före sin brors/sons bröllop, ett bröllop de känt till i (enligt kvällspressen) flera månader.

Men när jag läser om hur de sålt sitt bröllop så tycker jag att de gott kan ha det. Hur fan kan man ha placeringskort där det står att Elgiganten sponsrar?!? Haha, det är ju inte ens pinsamt, det är direkt stötande.
Jag skulle absolut också kunna tänka mig att gifta mig igen men vi vill inte snåla på något så därför väntar vi tills vi har råd. För vi blir inte sponsrade. Å andra sidan så tror jag att vi skulle få roligare och minnas vårt bröllop på ett klart kuligare sätt än Bagge/Wahlgren (Baggren? Wahlbagge? Laiclas? Niclaila?).

Må de leva olyckliga i alla sina dagar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Couldn't agree more. Trevlig helg/S