onsdag 24 mars 2010

Göteborg

Helt oplanerat och improviserat blev det så att jag ska åka till Göteborg idag. En kollega har blivit sjuk och jag ska ta hans plats på TUR-mässan i Göteborg, "THE resemässa" för hela branschen. Jag har jobbat på mässan förut och det är ganska kul, men jobbigt också.
I år ska vi bara ha en pytteliten del i Stockholmsmontern och dessutom bara två dagar.

Det ska bli kul, jag vet ju också att vi ska ut och äta på Soho ikväll, ett ställe mitt i stan som har vansinnigt god mat :-) Åter hem till Estocolmo på fredag (då det ska vara +13 grader och sol i Gbg).

1 kommentar:

Anonym sa...

Ibland kan det vara trevligt med lite spontana utflykter. Är sambon hemma? Vem har Sune? Vi har fortfarande inte löst kattproblemet när vi reser bort men ska titta på två pensionat i helgen. Jag känner sådär för det.