tisdag 2 februari 2010

Kortet kapat - igen!

Jag tror jag blir gaaaaaaalen! Jag sitter på pendeln hem igår (försenat - nähä!) när min banktjej ringer mig. De har spärrat mitt kort för någon har kopierat mina kortuppgifter. Igen. Det hände för mindre än ett år sedan.
Jag blir tokig.
Förra gången hade de köpt resor och märkesprylar för 22 000 spänn. Efter en del pyssel fick jag till slut pengarna tillbaka. Den här gången har de inte hunnit handla något. Inget som syns på kontot ännu i alla fall.
Åh vad jobbiga de är - låt mig vara ifred! Jag orkar inte hålla på att skaffa nya kort hela tiden.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har lagt in ny profiltext. Fint. Vi har inte fwd på denna bil. Hade det på den gamla som vi gjorde oss av med efter Julias död. Inte behövde vi en så stor bil tänkte vi då. Och nu sitter mina långa killar dubbelvikta där bak. Haha. Mannen är sugen på volvo x90. Heter den så? Den stora. Han brukar få en sådan i Köpenhamn och varje gång kommer han och berättar för mig hur fantastisk den är och hur säker jag skulle känna mig i den. Säger inte nej till den. I'm still waiting. Men dubbar har jag. Och antispinn. Som om det räddar snösituationerna här ute. Ciao/S