tisdag 16 februari 2010

Flashback




Det här är bringing back not so sweet memories... Såhär såg det ut när jag kom hem igår. Första bilden är tagen från ytterdörren sett. Andra bilden så har jag badrumrdörren liksom till höger om mig. En fin liten överraskning. Täckpapp överallt. Trasigt badrum med sågspån överallt. Men de hade varit ganska så flitiga. 

Imorse ringer Stefan från Byggteamet Södertörn. - Det är för kallt, vi kommer inte idag. 
Då var det så att det började ryka ur öronen ska ni veta. Jag lämnade över luren till Anders för jag kände att nu smäller det. Under dagen idag ska det inte vara kallare än kanske 4-5 minus. När vi lackade ur och sa att de får fan fixa, då tyckte Stefan att vi var "trångsynta". Grrrrrrr! 
Det slutade med att vi meddelade att vi skiter högaktningsfullt i när de fixar, bara det är klart på torsdag kväll. Basta! 

Röris, den enda som det är någon ordning på, kom i alla fall och gjorde det han ska. Nu är det bara utejobbet kvar. Och idag frös de lite om näsan. Imorgon ska det snöa. Och på torsdag. Haha. 




2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet iallafall vilka vi inte ska anlita när vi kommer till badrummet. Fyfan vad tråkigt när det blir så här. På dom bara. Det får dom pröjs för. Kram/S

Anonym sa...

Ja, vad ska man säga... jag jobbar ju med såna här saker hela dagarna men har aldrig kommit i kontakt med Byggteamet tack och lov. Säger en sak här på jobbet men om jag skulle drabbas av en skada själv hemma så skulle jag också bli "ragatan på landet" jag bara vet det... Håller tummarna för torsdag! Kram Pia